• ZNAJDUJEMY
    ROZWIĄZANIA

Szkolenia dla MOPS

Powrót

Techniki pracy z trudnym klientem

Adresaci szkoleniaPracownicy OPS
Cel szkoleniaNabycie skutecznych metod rozpoznawania i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
Tematyka
  1. Trudny klient – próba definicji, zbudowanie obrazu
  2. Typologia trudnych klientów wg Kottlera – diagnoza, metody pracy
  3. Opór klienta – przyczyny, metody pracy z oporem
  4. Metody przeciwdziałania sytuacjom trudnym – narzędzia
  5. Techniki komunikacji w pracy z trudnym klientem
  6. „Perfekcyjne frazy, czyli jak sobie radzić z trudnymi osobami” Susan Benjamin
  7. Postawa asertywna w pracy z trudnym klientem
Miejsce szkoleniaDo ustalenia
Termin szkoleniaDo ustalenia
Liczba uczestnikówSzkolenie otwarte dla pracowników Urzędów Pracy
Odbędzie się, kiedy utworzy się grupa 8-15 osób
Termin zgłoszeń min. 21 dni przed terminem szkolenia

Istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń zamkniętych, cena zostanie ustalona indywidualnie
Czas trwaniaSzkolenie 2 dniowe (14 godzin dydaktycznych)
Cena700 zł (osoba)

W cenie szkolenia organizator zapewnia: salę szkoleniową, materiały szkoleniowe, zaświadczenie, catering, serwis kawowy

Opcjonalnie:
200zł (osoba) - zakwaterowanie

Aby w pełni zaspokoić Państwa oczekiwania i potrzeby istnieje możliwość
przeprowadzenia szkoleń na indywidualne zamówienie.

Cena, miejsce oraz sposób realizacji zostanie uzgodniony indywidualnie.