• ZNAJDUJEMY
    ROZWIĄZANIA

Szkolenia dla MOPS

Firma Medivia posiada w ofercie zestaw szkoleń przeznaczonych dla pracowników różnych placówek punktów i jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i okolicach. Szkolenia dla kadry zarządzającej dotyczą pozyskania odpowiednich kwalifikacji w zakresie selekcji i procesu rekrutacji pracowników, odpowiedniego budowania zespołu – team building, zarządzania zespołem i motywowania jego członków do skutecznej i efektywnej pracy. Ważne szkolenia na tym szczeblu dotyczą Gender mainstreaming, czyli zasad równościowych w kontekście projektów unijnych, POKL, EFS, a także pisania, realizacji, ewaluacji i zarządzania projektami.
 
Szkolenia dla pracowników obejmują: autoprezentację i kształcenie wizerunku MOPS, profesjonalną i skuteczną obsługę klientów ośrodków pomocy społecznej oraz techniki pracy z trudnym klientem. Ta grupa zajęć jest stworzona głównie z myślą o tym, żeby pracownicy mający bezpośredni kontakt z klientem potrafili sprawnie i skutecznie prowadzić ich aktywizację w oparciu o nowoczesne techniki i metody jak Coatching, GROW, skuteczną motywację oraz techniki manipulacji i negocjacji.
 
Dalsze szkolenia kierujemy zarówno do kadry, jak i pracowników, do najważniejszych należą: właściwe stosowanie i znajomość zasad komunikacji interpersonalnej, wyrobienie i utrzymywanie postawy asertywnej, zdobycie praktycznych umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy oraz przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
 
Dokładamy wszelkich starań, aby udział w naszych warsztatach zawsze przynosił wymierne korzyści, odbywał się w miłej atmosferze, a treści przekazywane były w sposób precyzyjny, konkretny i zrozumiały. Zajęcia mogą odbyć się we wskazanym, czy też zaproponowanym przez nas miejscu, a w celu podniesienia ich atrakcyjności, mogą mieć charakter wyjazdowy, w takiej formie szkolenia najczęściej są dwudniowe, w hotelu z pełnym wyżywieniem i dostosowaną salą konferencyjną.

 

Szkolenia dla pracowników MOPS

TerminMiejsce
Autoprezentajca. Profesjonalny wizerunek pracownika OPSDo ustaleniaDo ustalenia
MotywowanieDo ustaleniaDo ustalenia
Coaching – skuteczna metody pracy z klientem OPSDo ustaleniaDo ustalenia
Profesjonalna obsługa klienta OPSDo ustaleniaDo ustalenia
Techniki pracy z trudnym klientemDo ustaleniaDo ustalenia
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracyDo ustaleniaDo ustalenia
Budowanie zespołu - Team BuildingDo ustaleniaDo ustalenia
Metody selekcji i rekrutacjiDo ustaleniaDo ustalenia
Trening asertywnościDo ustaleniaDo ustalenia
Gender mainstreaming – zastosowanie w projektachDo ustaleniaDo ustalenia
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemuDo ustaleniaDo ustalenia

Aby w pełni zaspokoić Państwa oczekiwania i potrzeby istnieje możliwość
przeprowadzenia szkoleń na indywidualne zamówienie.

Cena, miejsce oraz sposób realizacji zostanie uzgodniony indywidualnie.